- ElektraWEB Ön Büro Yönetimi
- Restoran POS Yönetimi
- ETSWeb Personel ve Bordro Yönetimi
- Stok ve Maliyet Analizi Yönetimi
- Banket Yönetimi
- Demirbaş Yönetimi
- E-Fatura,E-Defter,E-Arşiv
- Elektraweb Satın Alma Modülü
- Ets Muhasebe Yönetimi
- İK Performans Yönetimi
- Online Rezervasyon
- Satış ve Pazarlama Yönetimi
- Spa Yönetimi
- Temassız Misafir Uygulamaları
Elektra OPEX İş Yönetimi ile, Konuk istekleri , arızalar, şikayetler görevlilere artık akıllı telefonları ve tabletler üzerinden iletiliyor. Sahada görevli olanlar operasyon ile ilgili bilgileri anında alıyorlar. Gördükleri arızayı iletiyorlar, giderdikleri sorunu bildirebiliyor, önümüzdeki günlerde yapmaları gereken işleri takip edebiliyorlar.
Elektra OPEX İş Zekası
– Talepleri ilgili departmanlara kendisi otomatik olarak mobil cihazlar, sms, mail yoluyla iletir.
ORDER TAKER ELEMANI GEREKTİRMEZ
– Yapılacak işe, oluşan arızaya göre gerekli departmanı ve görevliyi kendisi bulur, yönlendirmelere gerek yoktur.
– Aynı shift’de çalışan kişilerden iş hacmi daha az olana işi iletir.
En son teknolojik ve sosyal gelişmeleri takip eder.
– Son web ve mobil teknolojilerini kullanır.
– Eski moda masa başı tekniklerini kullanmaz.
– Kullanıcıların mobil olduklarını, akıllı cep telefonları ve tabletleri iş için de kullandıklarını bilir.